I-CODE PUANI
5

Merter Asil İlkokulu

Ağustos - 2022
General Ali Rıza Gürcan Cad.No:66 Merter-Güngören/İstanbul
Okulu Değerlendir OKULU DEĞERLENDİR

UZMAN DEĞERLENDİRMESİ

Merter Asil İlkokulu henüz bir uzman tarafından değerlendirilmemiştir. "Uzman Değerlendirmesi" nedir? I-CODE sistemi bünyesinde; eğitim programlarını değerlendirme alanında akademik geçmişe sahip bilim doktoru, doçent ve profesörler uzman olarak adlandırılmaktadır. Uzmanlar, özel okulları; yerinde, olabildiğince objektif, bilimsel çerçevede, akademik olarak inceleyerek puanlarlar. Uzmanlar KECI (Key Evaluation Checklist of I-CODE) sistemini kullanırlar. Uzmanın değerlendirmesi özel okulun I-CODE puanına %50 oranında etki etmektedir. Diğer %50 oran ise veli ve öğrencilerin değerlendirmeleri sonucunda oluşmaktadır. Eğer siz de bu okulun bir Uzman tarafından yerinde görülüp incelenmesini ve değerlendirilmesini istiyorsanız istek gönderebilirsiniz.

İSTEK GÖNDER 1

ALT İSTATİSTİKLER

Merter Asil İlkokulu

I-CODE Özel Okul Eğitim Programı Değerlendirme Sistemi üzerinden veli ve öğrencilerin yapmış olduğu sürekli değerlendirmeler sonucu Özel Merter Asil İlkokulu, Ağustos-2022 itibariyle I-CODE puanı on üzerinden 5 olarak değerlendirilmiştir. Özel Merter Asil İlkokulu değerlendirmesine 3 veli ve 0 öğrenci olmak üzere toplam 3 kişi katılmıştır.

GENEL KATEGORİ DEĞERLENDİRMESİ

EĞİTSEL KALİTE
Yabancı Dil
4.7
Duygusal/Sosyal Gelişim
4.3
Öğretmen Kalitesi
4.7
Bilgi/Zihin Gelişimi
4.3
Eğitsel Kalite Ortalaması
4.5
ÖRGÜTSEL KALİTE
Güvenlik
6.3
Personel
4.7
İletişim
4.3
Örgütsel Kalite Ortalaması
5.1
FİZİKİ KALİTE
Bina/Sosyal Faaliyet Alanı
4
Konum
6.7
Kantin/Yemekhane
6
Fiziki Kalite Ortalaması
5.6

VELİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Bay
9.7
Bayan
2.7
YAŞA GÖRE
18-30
2.6
31-40
6.2
41-50
0
50 +
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
İlkokul Mezunu
0
Ortaokul Mezunu
0
Lise Mezunu
0
Yükseköğretim Mezunu
5

ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Erkek
0
Kız
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
Okul Öncesi
0
İlkokul
0
Ortaokul
0
Lise
0
Üniversite
0

* 0 (sıfır) puanla gösterilen alanlar henüz değerlendirilmediği anlamına gelmektedir.

30
DEĞERLEME
3
DEĞERLEYEN
3
VELİ
0
ÖĞRENCİ