I-CODE PUANI
7.8

İzmir Yönder Ortaokulu

Nisan - 2024
Evka 3, 129/25 Sokak No:11 35055 Bornova/İzmir
Okulu Değerlendir OKULU DEĞERLENDİR

UZMAN DEĞERLENDİRMESİ

İzmir Yönder Ortaokulu henüz bir uzman tarafından değerlendirilmemiştir. "Uzman Değerlendirmesi" nedir? I-CODE sistemi bünyesinde; eğitim programlarını değerlendirme alanında akademik geçmişe sahip bilim doktoru, doçent ve profesörler uzman olarak adlandırılmaktadır. Uzmanlar, özel okulları; yerinde, olabildiğince objektif, bilimsel çerçevede, akademik olarak inceleyerek puanlarlar. Uzmanlar KECI (Key Evaluation Checklist of I-CODE) sistemini kullanırlar. Uzmanın değerlendirmesi özel okulun I-CODE puanına %50 oranında etki etmektedir. Diğer %50 oran ise veli ve öğrencilerin değerlendirmeleri sonucunda oluşmaktadır. Eğer siz de bu okulun bir Uzman tarafından yerinde görülüp incelenmesini ve değerlendirilmesini istiyorsanız istek gönderebilirsiniz.

İSTEK GÖNDER 0

ALT İSTATİSTİKLER

İzmir Yönder Ortaokulu

I-CODE Özel Okul Eğitim Programı Değerlendirme Sistemi üzerinden veli ve öğrencilerin yapmış olduğu sürekli değerlendirmeler sonucu Özel İzmir Yönder Ortaokulu, Nisan-2024 itibariyle I-CODE puanı on üzerinden 7.8 olarak değerlendirilmiştir. Özel İzmir Yönder Ortaokulu değerlendirmesine 5 veli ve 6 öğrenci olmak üzere toplam 11 kişi katılmıştır.

GENEL KATEGORİ DEĞERLENDİRMESİ

EĞİTSEL KALİTE
Yabancı Dil
7.5
Duygusal/Sosyal Gelişim
7.3
Öğretmen Kalitesi
9.1
Bilgi/Zihin Gelişimi
8.5
Eğitsel Kalite Ortalaması
8.1
ÖRGÜTSEL KALİTE
Güvenlik
8.9
Personel
7.6
İletişim
8.5
Örgütsel Kalite Ortalaması
8.4
FİZİKİ KALİTE
Bina/Sosyal Faaliyet Alanı
9
Konum
7.1
Kantin/Yemekhane
4.7
Fiziki Kalite Ortalaması
6.8

VELİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Bay
0
Bayan
7.9
YAŞA GÖRE
18-30
0
31-40
7.2
41-50
8.5
50 +
7.9
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
İlkokul Mezunu
0
Ortaokul Mezunu
7.9
Lise Mezunu
6.5
Yükseköğretim Mezunu
9.2

ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Erkek
7.8
Kız
7.8
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
Okul Öncesi
0
İlkokul
0
Ortaokul
7.8
Lise
0
Üniversite
0

* 0 (sıfır) puanla gösterilen alanlar henüz değerlendirilmediği anlamına gelmektedir.

110
DEĞERLEME
11
DEĞERLEYEN
5
VELİ
6
ÖĞRENCİ