I-CODE PUANI
7.3

İzmir Yönder İlkokulu

Nisan - 2024
Evka 3, 129/25 Sokak No:11 35055 Bornova/İzmir
Okulu Değerlendir OKULU DEĞERLENDİR

UZMAN DEĞERLENDİRMESİ

İzmir Yönder İlkokulu henüz bir uzman tarafından değerlendirilmemiştir. "Uzman Değerlendirmesi" nedir? I-CODE sistemi bünyesinde; eğitim programlarını değerlendirme alanında akademik geçmişe sahip bilim doktoru, doçent ve profesörler uzman olarak adlandırılmaktadır. Uzmanlar, özel okulları; yerinde, olabildiğince objektif, bilimsel çerçevede, akademik olarak inceleyerek puanlarlar. Uzmanlar KECI (Key Evaluation Checklist of I-CODE) sistemini kullanırlar. Uzmanın değerlendirmesi özel okulun I-CODE puanına %50 oranında etki etmektedir. Diğer %50 oran ise veli ve öğrencilerin değerlendirmeleri sonucunda oluşmaktadır. Eğer siz de bu okulun bir Uzman tarafından yerinde görülüp incelenmesini ve değerlendirilmesini istiyorsanız istek gönderebilirsiniz.

İSTEK GÖNDER 4

ALT İSTATİSTİKLER

İzmir Yönder İlkokulu

I-CODE Özel Okul Eğitim Programı Değerlendirme Sistemi üzerinden veli ve öğrencilerin yapmış olduğu sürekli değerlendirmeler sonucu Özel İzmir Yönder İlkokulu, Nisan-2024 itibariyle I-CODE puanı on üzerinden 7.3 olarak değerlendirilmiştir. Özel İzmir Yönder İlkokulu değerlendirmesine 13 veli ve 8 öğrenci olmak üzere toplam 21 kişi katılmıştır.

GENEL KATEGORİ DEĞERLENDİRMESİ

EĞİTSEL KALİTE
Yabancı Dil
6.9
Duygusal/Sosyal Gelişim
7
Öğretmen Kalitesi
7.4
Bilgi/Zihin Gelişimi
7.9
Eğitsel Kalite Ortalaması
6.1
ÖRGÜTSEL KALİTE
Güvenlik
8
Personel
8.4
İletişim
7.8
Örgütsel Kalite Ortalaması
6.9
FİZİKİ KALİTE
Bina/Sosyal Faaliyet Alanı
6.9
Konum
7.5
Kantin/Yemekhane
5.5
Fiziki Kalite Ortalaması
5.6

VELİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Bay
8.3
Bayan
7.6
YAŞA GÖRE
18-30
0
31-40
7
41-50
8.6
50 +
9.1
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
İlkokul Mezunu
0
Ortaokul Mezunu
0
Lise Mezunu
8.8
Yükseköğretim Mezunu
7.3

ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Erkek
6.3
Kız
7.6
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
Okul Öncesi
0
İlkokul
6.8
Ortaokul
0
Lise
0
Üniversite
0

* 0 (sıfır) puanla gösterilen alanlar henüz değerlendirilmediği anlamına gelmektedir.

210
DEĞERLEME
21
DEĞERLEYEN
13
VELİ
8
ÖĞRENCİ