I-CODE PUANI
8.9

Bayraklı Mavi Küre Anaokulu

Nisan - 2024
Adalet Mah. 2131/16 Sk. No:5A Bayraklı/İzmir
Okulu Değerlendir OKULU DEĞERLENDİR

UZMAN DEĞERLENDİRMESİ

Bayraklı Mavi Küre Anaokulu henüz bir uzman tarafından değerlendirilmemiştir. "Uzman Değerlendirmesi" nedir? I-CODE sistemi bünyesinde; eğitim programlarını değerlendirme alanında akademik geçmişe sahip bilim doktoru, doçent ve profesörler uzman olarak adlandırılmaktadır. Uzmanlar, özel okulları; yerinde, olabildiğince objektif, bilimsel çerçevede, akademik olarak inceleyerek puanlarlar. Uzmanlar KECI (Key Evaluation Checklist of I-CODE) sistemini kullanırlar. Uzmanın değerlendirmesi özel okulun I-CODE puanına %50 oranında etki etmektedir. Diğer %50 oran ise veli ve öğrencilerin değerlendirmeleri sonucunda oluşmaktadır. Eğer siz de bu okulun bir Uzman tarafından yerinde görülüp incelenmesini ve değerlendirilmesini istiyorsanız istek gönderebilirsiniz.

İSTEK GÖNDER 3

ALT İSTATİSTİKLER

Bayraklı Mavi Küre Anaokulu

I-CODE Özel Okul Eğitim Programı Değerlendirme Sistemi üzerinden veli ve öğrencilerin yapmış olduğu sürekli değerlendirmeler sonucu Özel Bayraklı Mavi Küre Anaokulu, Nisan-2024 itibariyle I-CODE puanı on üzerinden 8.9 olarak değerlendirilmiştir. Özel Bayraklı Mavi Küre Anaokulu değerlendirmesine 2 veli ve 0 öğrenci olmak üzere toplam 2 kişi katılmıştır.

GENEL KATEGORİ DEĞERLENDİRMESİ

EĞİTSEL KALİTE
Yabancı Dil
6
Duygusal/Sosyal Gelişim
9.5
Öğretmen Kalitesi
8.5
Bilgi/Zihin Gelişimi
7.5
Eğitsel Kalite Ortalaması
7.2
ÖRGÜTSEL KALİTE
Güvenlik
9
Personel
10
İletişim
10
Örgütsel Kalite Ortalaması
9.3
FİZİKİ KALİTE
Bina/Sosyal Faaliyet Alanı
8.5
Konum
10
Kantin/Yemekhane
10
Fiziki Kalite Ortalaması
8.9

VELİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Bay
0
Bayan
8.9
YAŞA GÖRE
18-30
8.8
31-40
9
41-50
0
50 +
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
İlkokul Mezunu
0
Ortaokul Mezunu
0
Lise Mezunu
8.8
Yükseköğretim Mezunu
9

ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRMESİ

CİNSİYETE GÖRE
Erkek
0
Kız
0
ÖĞRENİM DURUMUNA GÖRE
Okul Öncesi
0
İlkokul
0
Ortaokul
0
Lise
0
Üniversite
0

* 0 (sıfır) puanla gösterilen alanlar henüz değerlendirilmediği anlamına gelmektedir.

20
DEĞERLEME
2
DEĞERLEYEN
2
VELİ
0
ÖĞRENCİ